Matkan varaaminen ja maksaminen

Miten voin varata ja maksaa Albatros-matkan? Tällä sivulla saat tietoa matkan varaamisesta, maksamisesta sekä mahdollisista muutos-ja peruutuskuluista.

Matkan varaaminen
Voit varata matkan kotisivuiltamme tai puhelimitse asiakaspalvelustamme 09 315 85999 (pvm/mpm). Kun varaat matkan netistä, saat vahvistuksen sähköpostiisi varauspyynnön vastaanottamisesta. Lähetämme sinulle sähköpostitse muutaman arkipäivän kuluessa matkavahvistuksen ja laskun sekä maksutiedot.

Muistathan matkaa varatessasi ilmoittaa kaikki etunimet ja sukunimet kuten voimassaolevassa passissa.

Mikäli haluat matkadokumentit postitse, veloitamme kirjepostituksesta 20€/lähetys tai 10€/lähetys (Royal-kanta-asiakkaat).

Matkan maksaminen luottokortilla

Voit maksaa matkan yleisimmillä luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Diners ja Mastercard) kotisivuillamme. Henkilökohtaiselta luottokortilta emme peri käsittelykuluja.

Olethan yhteydessä luottokortin myöntäjään, jos maksu ei onnistu. Syy voi olla mm. jokin seuraavista:
- Kortilla internet-maksu ei ole sallittu.
- Kortilla ylittyy luottoraja/saldo.

Matkan maksaminen nettipankissa
Voit maksaa matkan Albatros Travel A/S tilille Helsinkiin:
Danske Bank, IBAN FI1181619710002592 , SWIFT: DABAFIHH. Kirjoita viestikenttään laskun numero (alkaa numerolla 5).

Matkan varausmuutokset ja peruutukset
Tutustu Albatrosin lisä- ja erityisehtoihin ennen matkan varaamista. Lähetämme nämä ehdot sinulle matkan varausvahvistuksen mukana.